مرگ پروانه نوشته خودم

.......****

مرگ پروانه

****......

 

 

امشب شب مرگ پروانه هاست

شب خون شب یک مرگ نافرجام

شب یک دردبی پایان

دردمن بی تو

دروازتو....

چه درمن دیده بودی؟

مگرمن عروسکم که قلبم رابگیری

وباخنده های کودکانه ات آرام شوی

آری........

من بازیچه ی دستان توبودم

تودردنیای عروسکیت غرق شده ای

من هم میخواهم به دنیای خودبروم

به دنیای پروانه ها......

شهرتوشهرعروسک هاست

شهرتوشهرصورتک هاست

شهرمن شهرعشق است

شب شعراست

شب یلدای بی پایان من

آغازنابهنگام تو.....

امشب شب مرگ پروانه هاست

امشب شب پروازتاخدااست

صبح آن روزمنتشرشددیشب پروانه ای در ازدحام

 

شهرمرد........

نویسنده:

love

 

تنهاترین غریبه

 

 

S

 

تقدیم به تمام پروانه ها..........

امیدوارم این شعرمو هم دوست داشته باشین منتظرنظرات وانتقادات شمادوستان عزیزهستم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
11:29 | یک شنبه 25 اسفند 1392برچسب:مرگ پروانه نوشته خودم, | باربی